Човни Колібрі

18-12-2014

Човни Колібрі

Риболовля це чудова можливість втекти від повсякденності, розслабитися і насолодитися незайманою природою, часом це приплив адреналіну в крові в екстремальних умовах. А щоб повною мірою відчути всю красу неоднозначності погоди і при цьому бути впевненим у своїй безпеці, необхідно купити човен Колібрі. Надувні човни цієї марки вирізняються незвичайними можливостями за помірну ціну.

Виробник виготовляє човни різного класу та призначення, з однаковим ступенем надійності, в човні Колібрі потрібно докласти чимало зусиль, щоб перевернутися. Сміливо завантажуйте всім необхідним свій човен і вирушайте в подорож, вантажопідйомність судна досить велика.

Історія компанії «Колібрі»

Суднобудівна компанія «Колібрі» заснована 1995 року. За відносно короткий термін свого існування компанія зуміла завоювати довіру серед широкої аудиторії споживачів. Прихильниками марки є, як рибалки зі стажем, так і початківці, мисливці та любителі водного екстремального спорту.

Перевага човнів Колібрі:

високий рівень маневреності;

надійність;

невелика вага човнів;

збільшений діаметр балонів;

велика вантажопідйомність;

гідний рівень технічних характеристик.

Залежно від обраної моделі човна комплектація може бути різною. Усі човни марки Колібрі відповідають стандартам якості Реєстром судноплавства України та перебувають під суворим технічним контролем.

Технічні характеристики човнів «Колібрі»

Вирішивши купити човен Колібрі, будьте впевнені Ви заручилися підтримкою справжнього друга, він допоможе завжди залишатися бути на плаву, спокійно пливти за течією в пошуку рибного місця і принести з собою не малий улов.

Технічний процес

Човни виготовлені із п'ятишарового ПВХ матеріалу: шар поліестеру, двостороннє покриття полівінілхлориду, зчеплені адгезивним складом. Завдяки щільному плетінню, матеріал стійкий до порізів та проколів. Полівінілхлорид запобігає повітропроникності матеріалу. Човен витримує інтенсивне ультрафіолетове випромінювання, високі перепади температура від -30 до + 60 °С. Судну не страшно вплив солоної води, пального та олії. Еластичність матерії дозволяє зручно скласти човен після риболовлі.

üгребні – щільністю 750 гр/м2;

üгребно-моторні – щільністю 950 гр/м2;

üкільові – щільністю 1100 гр/м2.

Основні вузли з'єднуються за допомогою високої частоти струму. Така технологія забезпечує на 20-30% міцність з'єднання.

Надувне дно човна з двох шарів герметичної тканини, покриті стійким ПВХ на відстані 60-80 мм від ниток - 2-5 ниток на кожному см2.

Шви балонів обробляються шляхом зварювання гарячим повітрям. У результаті ми отримуємо герметичні, надміцні, стійкі до навантажень та перепадів температури шви. З'єднання швів відбувається «стик у стик», додатково посилені сторони зовнішні та внутрішні.

Балони відповідають вимогам ISO/CD 6185, забезпечені перегородками на 2-5 герметизованих відсіках. Перегородка виготовлена ​​у формі конусів для забезпечення рівномірного тиску.

Конструкція уключини. Відповідає за легкий хід човна з мінімальними витратами весляра.

Надувні човни забезпечені регульованою муфтою. Виготовлена ​​із пластику, муфта забезпечує оптимальну довжину весла та лопаті кут атаки.

  • Знімний килимок з водостійкої фанери. Щоб захистити борти човна від стирання використовуються кишені пайол із тканини ПВХ, які зварюються струмом високої частоти.

    Днищовий настил виконаний у формі слона-книжки, який підвищує жорсткість дна моторного човна.

    Алюмінієвий настил складається зі смуг пустотілого профілю з внутрішніми перегородками.

    Кріплення транця з водостійкої фанери та ПВХ - профілю утримує вагу мотора і створені мотором величезні вібрації. Пластиковий виконаний за аналогією.

    Транцеві колеса із склонаповненого поліаміду з високою міцністю для швидкого підйому та завантаженого надувного човна – до 140 кг. Колеса встановлюються на склопластикові, дерев'яні та алюмінієві транці.