Новинки від компанії SPRO і чергове надходження супер котушок

03-04-2017

Новинки від компанії SPRO та чергове надходження супер котушок.

Хотіли б запропонувати новий прихід по коропових котушках:

- котушка SPRO ZA Power 7000;

- Котушка SPRO SLC-Power 6000;

- Котушка Spro LC-Power 7000.

І новинку в тематиці спінінга котушку 2015 року:

- Котушка Spro Addiction micro cast, у всіх типорозмірах.

Для тих, хто ще не знає про європейсько-японський бренд. Короткий огляд-стаття про фірму SPRO

Голландська компанія СПРО

Абревіатура SPRO сприймається як «sports profesionales». У перекладі російською, словосполучення означає приблизно «спортивні професійні». Примітно, що СПРО входить до Gamakatsu Group. Сфера діяльності відомої великої компанії – рибальське спорядження.

Заснування СПРО в 1994 році мало служити мети завоювання довіри більшої кількості європейських покупців щодо товарів Gamakatsu. Власне, на SPRO покладалися функції дистриб'ютора. Зведення головного офісу СПРО відбулося у Голландії. Розташування було обрано географічно грамотно. Близькість до транспортних розв'язок великих автомагістралей Європи, які надавали можливість сполучення між значущими пунктами Голландії – аеропортами, містами та портами – гарантувала бізнесу успіх. Секрет полягав у можливості швидкого пересилання товару кінцевому споживачеві. Спочатку офіс у Голландії зосередився на продажах у країні розташування, а також – у Люксембурзі та Бельгії. Згодом географія була розширена.

Бізнес розвивається, і в 1997 з'являється SPRO Corp - новий підрозділ в Америці, штат Джорджія.

Щоб зайняти міцні позиції на німецькому ринку рибальських товарів, що вважається найбільшим у Європі, в 1999 з'являється Spro Deutschland GmbH - підрозділ у місті Вісбаден. На даний момент німецький офіс знаходиться у Веймарі. Ще однією країною зосередження потужностей стала Чехія. Офіс зайнятий реалізацією пропозицій біля держави. На сьогоднішній день цей офіс – останній.

Створення бренду СПРО дозволило Gamakatsu суттєво розширити збут продукції, включаючи такі значні ринки, як американський та європейський. Існувала раніше як незалежна торгова точка, Gamakatsu перетворилася на справжнього гіганта, ім'я якого відоме у всьому світі.

Що ж до асортименту пропозицій - на початкових етапах SPRO не могла похвалитися великою можливістю вибору. Основними категоріями стали рибальські волосіні та гачки виробника Gamakatsu. Товари власного випуску СПРО – аксесуари, котушки, вудилища – також поповнили низку снастей, проте модельний ряд був скромним.

Сьогодні споживач має право вибирати серед 15 000 найменувань, що містяться в каталозі. Цікаво, що пропозиції компанії SPRO є рівнозначними для всіх країн Європи. Однак, СПРО також випускає особливий товар, затребуваний тільки на окремій території. Окремо слід сказати про американський каталог. У ньому враховано вимоги місцевих клієнтів, тому його пропозиції значно відрізняються від товарів для мешканців Європи. Разом з тим окремі позиції, затребувані американцями, доступні європейцям для придбання. До них належить плаваюча приманка BBZ's, поверхневі манки Dean Rojas Bronze Eye Frogs і Dawg, воблери Little John і Aruku Shad.

Серед безлічі товарів компанії СПРО присутні такі категорії як садки, підсаки, волосіні, котушки, вудилища, чохли, сумки, одяг, а також інші корисні товари. Примітно, що рекордсменом продажів SPRO у Європі виступає безінерційна котушка для спінінга серії Red Arc, незважаючи на те, що презентація новинки відбулася далекого 2004 року.

Вся продукція, що надходить на ринок, з'явилася завдяки злагодженій роботі команди професіоналів SPRO Team. Співпраця тестувальників, консультантів та інженерів призвела до блискучих результатів.

Крім випуску, реалізації власної продукції для риболовлі, плюс пропозицій Gamakatsu, СПРО просуває товари брендів STRATEGY BAITS і STRATEGY, що належать їй. Асортимент останніх - товари для затримання коропа.

Але це ще не все. СПРО отримала право бути ексклюзивним дистриб'ютором Watersnake – австралійського виробника електричних моторів для човнів.

Перед компанією SPRO поставлено два важливі завдання.

Основне завдання – продовження успішної роботи, розширення ринків збуту за рахунок довіри до продукції, випущеної під маркою бренду, та самої компанії СПРО. Друге завдання – популяризація риболовлі серед молодих представників суспільства, оскільки саме вони гідні продовжити традиції, а також являють собою майбутнє рибальського бізнесу.