Історія виробництва підвісних човнових моторів

01-06-2015

Підвісні човнові мотори були винайдені 100 років тому в США, компанія Mercury and

Johnson, США - це перші заводи, які почали виготовляти підвісні мотори у великих масштабах.

За останні 100 років було кілька трансформацій підвісних човнових моторів від найпростіших перших двотактних машин з малим числом кінських сил до сучасних високорозвинених інжекторних чотирьохтактних моделей з великою кількістю кінських сил, контрольованих мікрокомп'ютером. Максимальна потужність зараз досягла 557 кінських сил, що ми нещодавно побачили на 2013 році Miami Int’l Boat Show!

Крім США, колишній Радянський Союз був колись країною з великим виробництвом підвісних двигунів, але разом із розпадом Радянського Союзу та економічним спадом заводи там були закриті у зв'язку з економічними труднощами у поєднанні з технологічною відсталістю.

Інші країни ЄС, такі як Німеччина, Великобританія, Швеція також мали заводи з виробництва підвісних двигунів, але ці заводи були закриті останні десятиліття у зв'язку з необґрунтованим розміром і зростанням виробничих витрат у ЄС. В даний час є тільки одна італійська компанія Selva, яка все ще може виготовляти підвісні двигуни, але масштаб виробництва дуже малий.

Зі зростанням виробництва в Японії в 1950-х роках деякі японські заводи почали випускати підвісні мотори як комплексний виробник для компанії Mercury and Johnson. Після 1960-х років японські заводи почали виробництво човнових моторів під власними торговими марками, є в основному чотири компанії: Yamaha, Suzuki, Honda та TOHATSU.

Наша компанія готувалася до виробництва човнових двигунів з 2002 року. Наша основна технічна команда має багаторічний досвід у галузі проектування та розробки двигунів. Ми розробляли основні частини для компанії ОМС з 1994 по 1998 рік. Наш дизайн та виробництво відповідають міжнародним стандартам, тому що ми розуміємо, що на цьому ринку лише якість може перемогти.

Сьогодні ми є виробником та експортером No. 1 підвісних човнових моторів у Китаї (за винятком заводу US Mercury в Сучжоу), що займає 50% експорту підвісних човнових моторів. Також ми маємо найширший діапазон числа кінських сил моторів. На міжнародному ринку наша продукція може займати сьоме місце більше, ніж італійський завод SELVA.

Під час щорічної оцінки Скандинавського журналу всіх відомих у світі брендів підвісних моторів наш чотиритактний підвісний двигун Parsun (F9.8) посів друге місце в 2007 році.